מצלמת APS-C עם הרזולוציה הגבוהה בעולם!
פוג׳י השלימה את המעבר לדור החמישי של סדרת ה X!
החברה השיקה את ה X-H2, מצלמת הרזולוציה הגבוהה של החברה עם חיישן ה APS-C בעל הרזולוציה הגבוהה בעולם- 40 מגה פיקסל!
הרזולוציה הגבוהה מאפשרת צילום סטילס באיכויות שטרם נראו בליין ה X ובשוק הקרופ בכלל כמו גם צילום וידאו 8K, אבל פוג׳י לא עצרה רק במספרים.
כדי לשפר את איכות הסטילס החיישן החדש מאפשר צילום בתריס אלקטרוני במהירות הגבוהה בעולם, עד 1/180,000, מהירות שתאפשר שימוש בצמצמים פתוחים באור יום.
המצלמה היא מצלמת ה X הראשונה שתוכל לבצע חשיפת מולטי-שוט, ולהגיע לקובץ בגודל 160 מ״פ (!) עם מידע צבע מלא מכל פיקסל. גם רגישות הבסיס יורדת ל ISO 125 כדי לאפשר טווח דינמי מקסימלי.
מלבד האיכויות הטכניות המרשימות המצלמה כוללת גם את כל מה שצריך מסביב. החיישן מיוצב עד שבעה סטופים, עם אפשרות סנכרון לעדשות מיוצבות. המצלמה מקבלת את מערכת הפוקוס החכמה שראינו ב X-H2s, עם זיהוי אובייקט מתקדם של בע״ח, ציפרים, רכבות, כלי רכב, מטוסים ועוד, וכמובן זיהוי פנים ועיניים.
אמנם לא מדובר במפלצת מהירויות כמו ה X-H2s, אבל פוג׳י לא חסכה על המצלמה החדשה שתוכל לצלם במהירות של 15fps בתריס מכני בגודל מלא, ועד 20fps בתריס אלקטרוני עם קרופ של 1.29
בתחום הוידאו המצלמה מציעה את הרזולוציה הגבוהה ביותר בעולם הקרופ, והיא כנראה המצלמה הזולה בעולם המסוגלת לצלם וידאו באיכויות כאלה.
המצלמה תוכל לצלם וידאו ברזולוציית 8K, במגוון פורמטים כולל ProRes, ותוכל לייצא RAW Video למקליטי אטומוס או בלאק מג׳יק. היא תוכל גם לצלם 6.2K ו 4K בדגימת יתר משמעותית, מכל הפיקסלים, כדי לספק איכות תמונה מיטבית. בדגימה חלקית תוכל להמצלמה להגיע ל 4K 60P.
החברה אמנם מייעדת את המצלמה לצילום סטילס טכני, אבל לא מוותרת על ביצועי וידאו מרשימים ביותר, ועל מהירות גבוהה. מדובר באחת המצלמות ההיברידיות המרשימות השנה, מצלמה שמחזקת את מעמדה של פוג׳י כמלכת הקרופ.
בנוסף למצלמה מחדשת החברה את אחת העדשות האהובות- ה 56 f1.2. העדשה החדשה זוכה למבנה אופטי מעודכן, מערכת פוקוס חדשה לחלוטין ובניה עדיפה. כל אלה כדי להתאים אותה לעדשות הדור החמישי של פוג׳י. החברה ממליצה על ה 56 1.2 כמו גם על ה 35 1.4, ה 23 1.4 וה 18 1.4 לשימוש עם ה X-H2 להשגת תוצאות מיטביות.
גם ליין ה GFX לא נותר יתום עם עדשה חדשה, הרחבה ביותר אי פעם. ה 20-35 (מקבילה ל 16-28 על פול פריים) תספק את הזויות הרחבה ביותר למצלמות ה GFX וחשוב מזה- תספק איכות מירבית ממרכז הפריים ועד הפינות. בדיוק מה שאפשר לצפות מהליין.