​​​​​​​אשלי פארק, כוכבת הסדרה הפופולרית "אמילי בפריז" ומשפיענית בעלת שם עולמי, שולפת מצלמת פוג'יפילם חד-פעמית ומצלמת תמונה בשידור חי ב-Netflix. המהלך הזה של פארק לא רק שהדהים את מעריציה, אלא גם העניק דחיפה משמעותית לטרנד הצילום בפילם, שהפך בשנים האחרונות למגמה חמה בקרב צעירים ומבוגרים כאחד.

 

אשלי פארק אמילי בפריז צילום פילם

אשלי פארק ולילי קולינס מ"אמילי בפריז" מתארחות ב NETFLIX ומצלמות בפילם

 

הדור הצעיר, שגדל על הטכנולוגיות המתקדמות של הצילום הדיגיטלי בטלפונים ניידים, מגלה מחדש את הקסם של הצילום האנלוגי. במצלמות פילם, כל תמונה היא מיוחדת וחד-פעמית, ואין אפשרות לראות את התוצאה המיידית כמו במצלמות דיגיטליות. תהליך הפיתוח והציפייה לראות את התמונות המודפסות מוסיפים לריגוש ולחוויה המלאה של הצילום.בנוסף, הצבעים המתקבלים בתמונות פילם הם ייחודיים ושונים מהתמונות הדיגיטליות. הגרעיניות המיוחדת של הפילם, המשתנה בהתאם לסוג הפילם, הזמן והתאורה, מוסיפה לתמונה מראה רטרו אותנטי שלא ניתן לשחזר בצילום דיגיטלי. זה מתבטא גם במצלמות הINSTAX והדפסתן הייחודית.

סוגי מצלמות פילם ופונקציות ייחודיות

ההתרגשות מחוויית הצילום האנלוגית מובילה לצריכה מגוונת של מצלמות פילם חד-פעמיות ורב-פעמיות. מצלמות חד-פעמיות כוללות פילם עם 27 או 39 תמונות. חלקן מגיעות עם פלאש פנימי המאפשר צילום בתנאי תאורה נמוכים, ואחרות מיועדות לשימוש באור יום בלבד. ישנן גם מצלמות חד-פעמיות אטומות למים, המתאימות לצילום בעומק של עד שני מטרים.מצלמות פילם רב-פעמיות מגיעות במגוון עיצובים וצבעים, חלקן אטומות למים וניתן לצלם בהן עד עומק של שני מטרים. יתרונן הוא באפשרות להשתמש במגוון סוגי פילם, צבעוניים ושחור-לבן, בהתאם להעדפה האישית.
​​​​​​​החזרה לצילום פילם היא לא רק נוסטלגיה אלא חוויית צילום עשירה וייחודית שמושכת אליה דור חדש של צלמים. עם מגוון מצלמות וסוגי פילם לבחירה, כל אחד יכול למצוא את המצלמה המתאימה לו ליהנות מחוויית הצילום הרטרו. הצילום האנלוגי מציע משהו אחר – איטי, מוקפד ומלא נשמה – משהו שכנראה לא נמצא בצילום הדיגיטלי המיידי.

ממליצים בחום לגלות את הקסם של הצילום האנלוגי ולחוות את התהליך המלא ולנסות מצלמת פילם כדי להינות מעט מחווית הקסם של פעם בצילום.
​​​​​​​