קטנה, קלה ומספקת רזולוציה גבוהה יותר מקודמתה בסדרת XF, העדשה XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR מגדירה מחדש את המושג 'עדשת זום סטנדרטית'. מכסה טווח זווית רחבה עד טלפוטו בינוני, היא אידיאלית לשימוש יומיומי ועמידה בתנאי מזג אוויר קשים, מה שהופך אותה לאידיאלית לכל מצב. ברוכים הבאים לעדשת ה-Go-To החדשה שלכם – מושלמת להנצחת הרגעים היומיומיים והפיכתם לזיכרונות יקרים.

מוכנה לכל אתגר

הגמישות היא מרכז המשיכה של XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR, מה שהופך אותה לעדשה שתמיד כדאי להחזיק בהישג יד. הגדרת ה-16 מ"מ מושלמת לנופים, פנים, אדריכלות ודיוקנאות קבוצתיים, בעוד שההגדרה של 50 מ"מ מביאה טווח לצילומי דיוקנאות, בעלי חיים ופעולה. היא גם מתמקדת למרחק של 0.24 מטר, מה שמספק תמונות מאקרו בקנה מידה חצי-טבעי – אידיאלית לפרטים, אוכל ועוד.

איכות תמונה חסרת תקדים

מותאמת לשימוש עם הדגמים העדכניים של מצלמות סדרת X, העדשה XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR מספקת איכות תמונה חדשה. היא כוללת שלוש עדשות אספריות ושלוש עדשות ED במבנה האופטי שלה, כדי למזער עיוותים ולשחרר את פוטנציאל הרזולוציה הגבוה של חיישני X-Trans החדשים. תחוו מחדש את הרגעים היומיומיים בפירוט רב יותר מאי פעם.

כוח בגודל כיס

בעלת מימדים קומפקטיים של 71.4 מ"מ אורך, 65 מ"מ רוחב ומשקל קליל של 240 גרם בלבד, XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR היא העדשה הקלה ביותר בסדרת עדשות הזום XF. גודלה נשאר קבוע בעת הזום, מה שמבטיח איזון בכל זמן. למרות גודלה ומשקלה, היא לא מתפשרת על יכולותיה. עם מקבילות של 24, 28, 35, 50 ו-76 מ"מ במונחי 35 מ"מ, היא כמו חמישה עדשות פופולריות בחבילה ניידת אחת. תוסיפו את ההגדלה המרבית של 0.3x (מקביל לחצי-טבעי מאקרו) ויש לכם עדשה חזקה שיכולה להיכנס לכיס המעיל שלכם.

מספקת את הפרטים

מיועדת לשימוש עם הדגמים העדכניים של מצלמות סדרת X, העדשה XF16-50mmF2.8-4.8 R LM WR מספקת איכות תמונה חדשה. היא כוללת שלוש עדשות אספריות ושלוש עדשות ED במבנה האופטי שלה, כדי למזער עיוותים ולשחרר את פוטנציאל הרזולוציה הגבוה של חיישני X-Trans החדשים. תחוו מחדש את הרגעים היומיומיים בפירוט רב יותר מאי פעם.

לפרטים נוספים ותמונות דוגמה, כנסו לאתר הרשמי של FUJIFILM.